zondag 1 maart 2015

Bye Bye Blog!

Het einde van een tijdperk, mijn blog-tijdperk wel te verstaan. Na meer dan 5 jaar is het tijd voor mij om te stoppen... Met Jolijn Design was ik al gestopt, maar ook voor het bloggen heb ik te weinig tijd en is het tijd voor iets nieuws... Namelijk een fijn werkend leven in real-life!
Ik wil iedereen bedanken voor het volgen van mijn blog de afgelopen jaren!

Wil je mij en mijn foto's niet helemaal hoeven missen dan kun je me volgen op Instagram of Tumblr
Ja ja, ik ben niet helemaal gestopt met alle social media ;-)



 BEDANKT!!

1 ♥ reacties:

Ceciel _Creatief lifestyle blogger van Badschuim.eu zei

Jammer!! Maar groot gelijk heb je! En ik blijf gelukkig nog van je mooie foto's genieten op IG!

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!