donderdag 17 oktober 2013

Neon DIY!

 Je ziet het tegenwoordig veel, deze simpele zelfmaker...

 ...een jampotje met een leuk beestje erop, een neon kleurtje erover en voila!

Te  leuk en te makkelijk om niet ook eens te doen...dus werd dit schattige hertje neon roze!

5 ♥ reacties:

atelier077 zei

Leuk om kleine schatten in te bewaren.

Jackie zei

dit heb ik ook al een paar keer gedaan, te leuk om te doen... En potjes zijn zo veel leuker...

Zoete Kers zei

Leuk!

Unknown zei

Heel leuk!
Zag op Pinterest ook al prachtige exemplaren!
Fijn weekend!
Liefs Danielle
divadaan.blogspot.nl

Marloes zei

Zo leuk! Heftig kleurtje heb je ook gekozen! Ik heb het vanaf de zomervakantie er al liggen. De potjes met de diertjes er op gelijmd maar kom er maar niet aan toe om het te gaan spuiten (fluor roze en goud). Morgen heb ik een dagje niks doen gepland, misschien toch maar weer eens een poging wagen....

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!