zaterdag 2 maart 2013

DIY Dip Dye!


Leuk idee! Pinterest inspiratie...Mix & match oud bestek door ze te "dip dyen" met een leuk kleurtje!

De linker foto met het het felroze bestek in het glazen potje is bij mij thuis...

3 ♥ reacties:

Mieke zei

Wauw wat een ontzettend leuk idee en een prachtresultaat! Ga ik ook doen! Groetjes Mieke (huisengrietjes)

't Glimmenhofje zei

Wat ziet dit er ontzettend leuk uit, maar mag ik vragen met wat voor verf je dit dan geschilderd hebt? Ga ik gauw weer verder kijken en lezen wat voor moois je nog meer hebt gemaakt of gevonden! Hartelijke groetjes, Joyce.

Jolijn zei

Ik heb dit met de spuitbus gedaan, verf op terpetine basis, dus niet om mee te eten... Je kunt t ook met verf doen welke wel veilig hiervoor is. Wel primer gebruiken. Voor meer tips, zoek op Pinterest, heel veel goede ideeën!

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!