maandag 4 februari 2013

MoOi Maandag....met een beetje neon ;-)

 Uit het archief...

 Deze foto's vond ik recent...

 ...labels die ik een tijdje geleden heb gemaakt...

 ...in een mooi envelopje, klaar voor gebruik...

...toen begon de neon-gekte al een beetje?

4 ♥ reacties:

Unknown zei

leuk hey, hier en daar dat neon, ik ben er ook dol op haha :-) leuk gemaakt en prachtige vrolijke foto !!

liefs, Ellen
http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

Guy en Dina zei

haha wat een fijne bonte boel!

Ellebel zei

Die zien er supervrolijk uit! leuk hoor!

groetjes van Ellebel

Indruk zei

Wat een vrolijke boel! Ze zijn erg leuk geworden.

Groetjes Pascale

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!