maandag 18 februari 2013

MoOi Maandag

 Washi-tape schilderijtjes!


Makkelijk om te maken en leuk om naar te kijken!

6 ♥ reacties:

Lisanne van de Klift zei

Lekkere hippe en frisse kleurtjes!

Mariël zei

Wat leuk! Goed idee zeg.

Kim zei

Ziet er gezellig uit! (vind die bubbeltjes boven het kopje ook geweldig)

Ellebel zei

Leuk, leuk, vlgs mij staat daar ook zo'n leuk bakje van de HEMA....

Groetjes van Ellebel

Anne zei

goh die vind ik leuk!

Jolijn zei

@ Ellebel: dank je! Dat bakje is alleen niet van de Hema... Dit mooie waxinelichthoudertje heb ik een tijd geleden bij Kleverigng gekocht, het is van mat wit porselein met neon roze aan de binnenzijde. (Misschien dat Hema hierdoor geïnspireerd is geraakt?)

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!