woensdag 31 oktober 2012

Wensen Woensdag...





...leuke wenskaarten kopen zonder dat je ze echt nodig hebt...gewoon omdat ze mooi zijn!

(Kaartjes zijn van Gosi)

3 ♥ reacties:

Chrissie en Heidi zei

Hihi... dat ken ik.
Ik heb een heel doosje vol. En dan vind ik het vaak ook nog zonde om te versturen! Moet dan echt iemand zijn die ze ook zo leuk vind.
Deze zijn ook super mooi!

Elke zei

Wat een mooie kaartjes! Vind vooral die met dat meisje erop mooi. Wie heeft hem gemaakt?

Unknown zei

leuk :-) ben gekomen (via vele omwegen want ben nog niet zo handig in bloggen en google+) waar ik wilde zijn. Wil zo graag zeggen dat ik de kaart met het poesje helemaal geweldig vind. Ik word er hebberig van, koop ze zelf weleens van popjesart ken je dat ? helemaal schattig ! Je blog is heel inspirerend en ik kom er vaak kijken !! thanx ! en natuurlijk helemaal leuk dat je lid bent geworden :-))
Hartelijke groetjes, Ellen

http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!