vrijdag 17 augustus 2012

I'm back!




Weer terug van weggeweest! Een paar heerlijke weken vakantie gehad en vervolgens heel druk met servies uitzoeken, staan op de Sunday Market en een interview geven voor een Japans tijdschrift (leuk he? komt in december uit, dan meer hierover...).

Aangezien het een drukke periode gaat worden zal ik wat minder tijd hebben voor het plaatsten van posts...
Helemaal van de 'blog-aardbodem' verdwijnen kan ik niet dus heb besloten om door te gaan met MoOi Maandag, Wensen Woensdag en Vintage Vrijdag. Daarbij zal ik ook af en toe (op zondag) een Pin-Post plaatsen waar je mijn inspiratie van Pinterest van die week kunt volgen.

Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne vakantie! Straks weer een Vintage Vrijdag!

0 ♥ reacties:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!