maandag 2 juli 2012

MoOi Maandag!






Knutsel-inkopen gedaan, tape en papier gekocht...
...super geweldig! De HEMA verkoopt nu ook tape en voor een zeer zacht prijsje, hoera!
(ontwerp van sjoesjoe)
(alles van HEMA, behalve gele papier, is van Kruidvat)

4 ♥ reacties:

Zoete Kers zei

Ik ga gelijk na mijn werk naar de HEMA!!! ♥
Joehoe!

Lovely Tough Cookie zei

Mooi zeg, bijna te mooi om te gebruiken. Je hebt het ook mooi gefotografeerd.
Ik heb laatst van die kleine taperolletjes gehaald bij de hema, maar deze staan nu ook op mijn wenslijst. Benieuwd wat je er mee gaat maken.

Mariël zei

Echt Hema!

Annet zei

Het gele papier is geweldig! Ik heb ook tape van de Hema. Super leuk dat ze dat nu verkopen :)
P.s. Wat een leuke blog heb je! Ik ga je volgen :)

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!