donderdag 12 april 2012

Matroesjka's!


Zo leuk, fietste afgelopen weekend langs een winkeltje/toko met een super leuke etalage...
...vol met Matroesjka's!! Het is bijna een zoekplaatje; er zit er zelfs één in de orchidee!
(zie eerste foto, links bovenin, achter de boomstam op het raam...)

Kan niet kiezen, zou ze allemaal wel mee willen nemen... Welke vind jij de leukste?

2 ♥ reacties:

HeppieHermpie zei

Oooowh wat zijn DIE leuk!!!! Allemaal!! Ik zou niet kunnen kiezen ☺
Toch.. die ene (!!) rechts van die grijze bloempot, vind ik wel schattig.. en bijzonder!!
Wat leuk om zoiets tegen te komen!
Groetjes!Herma

Mariël zei

Ik vind ze allemaal heel leuk. Heb ze zelf voor de kamer van mijn dochter van 5. Staat altijd zo gezellig!

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!