zondag 4 maart 2012

Inspiratie...


Zag deze foto in een klein boekje '101 opbergideeën' (zat eens bij 101 woonideeën)...

 ...en zo zijn die van mij geworden, als schattige schilderijtjes aan de muur!





Was erg leuk om te doen!
Wil jij ook aan de slag, dit heb je nodig:
- dekseltjes van kleine opbergdoosjes, deze beplak je met papier
- kaarten of oude foto's welke je wilt tentoonstellen
- versieringen voor de rand, als kant-tape en parelsnoertjes en papieren roosjes voor de binnenzijde

In het idee van het boekje staat dat je er een wasknijper achter kunt plakken en deze met dubbelzijdig plakband aan de muur moet bevestigen om accessoires aan op te hangen voor een pronkwand. Dat heb ik dus niet gedaan, maar is ook erg leuk.

(alle materialen zijn te verkrijgen bij de Xenos)

5 ♥ reacties:

Chrissie en Heidi zei

Super leuk!!! Ga ik ook zeker uitproberen, thanx!

Fijne dag!

jolanda zei

LEUK gedaan :-) Ziet er super fleurig uit, top.

Groetjes, Jolanda

Kleinegelukjes zei

Dank voor deze tip. Super!

Hipaholic zei

ziet er vrolijk uit :)

Annemiek zei

Die lijstjes vind ik echt heel erg leuk! Weer iets voor op mijn todo-lijstje. Deze wil ik zeker eens gaan maken!

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!