zondag 19 februari 2012

Kring-lopen

Dit weekend weer naar de kringloop geweest...
...onder andere dit schattige schaaltje (of kopje zonder oor?) aangeschaft...
...de rest van de gevonden schatten zien jullie de komende week op mijn blog!

Fijne zondag allemaal!

2 ♥ reacties:

Een sneller kloppend hart zei

Wat een mooi kopje zonder oor!!

Veel groetjes, Veronique

't Glimmenhofje zei

Ik geloof dat ik het maar even niet meer wil weten als jij naar de kringloop bent geweest....zucht.... wat een superschattig schaaltje/bakje... Dat bloempje erop is té lief....zucht.... Hihihiii.
Maar ik wens je toch een fijn weekje toe hoor! Groetjes, Joyce.

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!