maandag 24 oktober 2011

IJhallen en MoOi Maandag

 Gisteren naar de Curiosa markt in de IJ-Hallen geweest, hier een paar indrukken...







Bij deze gezellige kraam een retro klein geel vaasje en een paar schattige Franse kopjes aangeschaft, zoals aangewezen op de foto, zie ook de foto's hieronder...




























Mooi he? Erg blij mee!
Ook nog een super leuk vitrinekastje op de kop getikt, maar daarover later meer...

3 ♥ reacties:

koralee zei

What joy...wish I was there! Happy week to you.

't Glimmenhofje zei

Het is wel duidelijk dat ik daar eens een keertje heen moet, want ik woon er ook redelijk in de buurt maar ben er te lang geleden voor het laatst geweest. En wat een gezellige blog heb je! Ik ben met veel plezier bij je aan het lezen en misschien vind je het ook leuk eens op mijn blog te komen lezen! Hartelijke groetjes, Joyce Glim.

Stephanie Koster zei

ik ben hier een paar weken terug ook geweest, leuke markt hè? Mensen die van vintage kleding houden kunnen er ook goed hun slag slaan. Ga er zeker nog een keer heen. Gr. Stephanie

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!