zaterdag 14 mei 2011

Fotoshoot Landidee













Enkele foto's van de 'fotoshoot' voor het tijdschrift Land idee!

5 ♥ reacties:

Pink Princess zei

MOOI en ziet er ook heerlijk uit :)

Fijne dag verder...hoop dat het zonnetje nog wat *meer* doorbreekt ♥

silly old suitcase zei

Ik ben gek op close-up foto's...maar deze zien er wel héél zoet en kleurig uit!
mooi hoor!

fijn weekend.

Chrissie en Heidi zei

Super schattig... en die tum-tummetjes zou je zo opeten!!! Leuk,leuk!!

Unknown zei

Ziet er erg gezellig uit!! Krijg er zin in....
Groetjes Greta

Anoniem zei

Wat ziet dit er lekker uit zeg! Echt heel mooi!

Die wil ik ook wel op mijn tafel!!

Groetjes,
Debby

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!