zaterdag 5 maart 2011

Roze Ranonkels













































 
Roze in prachtig licht!

4 ♥ reacties:

Chrissie en Heidi zei

Schitterend, mooi, geweldig!! Love these flowers! Maar ja, wie niet?! :-)

Fijne dag!

Janny zei

Wat een plaatjes zijn het! Het blijven toch echt prachtige bloemen, helemaal in deze kleur!

rommy moosie68 zei

wat heb je weer mooie foto`s er op staan heb vandag nog gezien om een nieuw foto`s toestel maar nog niet komt wel he groetjes rommy

Joke van der Wal zei

Hallo Jolijn

Op zoek naar Ranonkelplaatjes kwam ik op je site terecht.
Ik heb een vraag.
Zou ik één van je prachtige foto's als voorbeeld mogen gebruiken voor het maken van een schilderij?
Hartelijke groeten,
Joke

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!