vrijdag 24 september 2010

Vintage Vrijdag

Knopenbehang!
(uit 101 woonideeën) 


5 ♥ reacties:

Irma zei

heej Jolijn met mooie plaatjes het weekend in, liefs Irma

Dutch Apple zei

Wauw dat behang! Super!

Groetjes!

margarita ♥ Stipje ♥ zei

Knopen behang woooouw dit is wel super.
prachtig behangetje.
een fijn weekend Jolijn

margarita ♥ Stipje ♥ zei

met welk programatje maak je die leuke collage's en zet je er van die leuke dingetjes op.
??? ik hoor het graag van je lieve groet Stip

Jolijn Design zei

@ Margarita: ik gebruik het programma GIMP (gratis te downloaden), daarnaast gebruik ik de overlays en andere freebies (=dus gratis) van pugly pixel (zie de links naar haar blog in mijn middelste kolom hiernaast)...

Een reactie plaatsen

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!