dinsdag 7 september 2010

Leuke winkeltjes!

Wat valt er op?...


...een etagère! (niet mijn ontwerp...)


Leuke printjes en tassen...


...notitieboekjes...




...en andere lieve en leuke spulletjes!




Op Terschelling! ;-)

5 ♥ reacties:

Pink Princess zei

Dat lampekapje op de onderste foto, is een echt schatje ♥

Stina zei

Wat een mooie kleurtjes allemaal.
Met name dat rode en blauw.

Gr Stina

It's me zei

Wat een leuk winkeltje......en die etagieres worden aan alle kanten nagemaakt.....de jouwe zijn het mooist hoor!!......liefs Ria....

Jolijn zei

@ It's me: bedankt, lief van je!..

kralenqueen zei

Leuk winkeleltje heb je gevonden jolijn. En idd ik vind jou etagieres ook mooier ! Groetje Rianne

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!