dinsdag 10 augustus 2010

Snoepjes!


Zuurtjes...



...doen denken aan vroeger...


...leuk en lekker!

5 ♥ reacties:

Lieve Lyntje zei

Oh leuk ja, van die ouderwetse snoepjes, 'k kreeg ze pas nog via een swap op swap-bot. Lekker!

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Jeetje, die zuurtjes heb ik vroeger veel gegeten! De teksten die erop stonden waren altijd erg interessant en zette je aan om er wéér één te pakken :)

Groetjes, Veronique

Pink Princess zei

OH die "ijssnoepjes" herinner ik e nog heel goed ♥♥

It's me zei

O wat leuk !!! jeugdsentiment...........hahahhahah!!

lisette zei

Ja inderdaad! geweldig. Die kregen we altijd bij oma.

Een reactie plaatsen

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!