zaterdag 28 augustus 2010

Grappig tasje...

 ...met Delfts blauwe opdruk...


...leuk om je nieuwe aankoop in mee te krijgen!


                        ♥

2 ♥ reacties:

Irma zei

leuk tasje en nu ben ik natuurlijk heeeel nieuwsgierig wat je gekocht hebt of heb je iets onbenullig gekocht omdat je het tasje zo graag wilden hihi

groetjes Irma

Anoniem zei

He Jolein,

Ik kreeg er laatst ook een en hij ligt op zolder... in de doos met bewaarspullen. Ik vind het te leuk om hem weg te geven of nu iets mee te doen!
Eerst maar eens rustig nadenken wat ik er mee kan en wil....
En dan... ????
Tot die tijd ligt hij lekker donker netjes weggestopt.
Ben benieuwd wat jij er mee doet?

Groeten,
Madeliefste

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!