dinsdag 3 augustus 2010

Een award!


Ik ben weer eens verwend met een prachtige award!
Bedankt Dutch Apple, ik ben er super blij mee,
hij krijgt een mooi plekje op mijn blog!

Dan nu kort vijf dingen over mij:
1. Favoriete kleur: blauw


2. Liefste dier: kat


3. Mijn haar: blond


(dit is, gelukkig, niet míjn haar!..)
4. Mijn stad: Amsterdam


5. Mooiste bloem: pioenroos


(krijg ik altijd met mijn verjaardag)

Dan, voor degenen die mijn blog volgen en dit daadwerkelijk lezen,
voor jullie ook deze mooie award!!

2 ♥ reacties:

Irma zei

hieper de piep,

lieve groetjes Irma

Loveforpiemonte zei

Gefeliciteerd!!!! Enne je kat lijkt op die van mij!
Groetjes en fijne week,
Madelon

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!