vrijdag 2 juli 2010

~Het grote avontuur~


Mooie etalage...


...in blauw...


...van Het Groot Avontuur!



Mooi servies!


Wat een prachtige kleuren!

                                   ♥

6 ♥ reacties:

Hipaholic zei

superleuke winkel! ik kom er altijd wel langs als ik naar de jordaan ga. grts anuschka

Anoniem zei

Prachtig zeg, daar zou ik wel eens willen binnenkijken en shoppen natuurlijk! Leuk om inspiratie op te doen voor in je eigen huis ^_^ .

De Ruijsbroekjes zei

wat een vrolijke kleuren allemaal, daar wordt je toch wel heel blij van :-)

It's me zei

Wat een vrolijke kleuren.............leuk winkel !!! waar zit ie??? liefs Ria....

Marga zei

Mooie, spulletjes. Lijkt me een leuke winkel om lekker even rond te dwalen en....misschien iets kopen.
Groetjes Marga

Jolijn zei

@ It's me: winkel in de Haarlemmerstraat in A'dam!

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!