vrijdag 25 juni 2010

~♥Roze♥~



Love pink!
(plaatjes gevonden op Etsy, Flickr en op het blog van Pink Grapefruit) 

4 ♥ reacties:

It's me zei

Mijn kleur hoor roze!!!!! leuk leuk !! hele fijne zonnige dag !!!!! liefs Ria...

trudette zei

Kan niet geloven dat ik je blog niet eerder ontdekt heb !
Ben er helemaal weg van , ik zet je meteen bij mijn favorieten.
groetjes
trudette

André en Inka. zei

Heerlijke foto’s,taart ziet er erg lekker uit.

Fijn weekend

Dutch Apple zei

Hoi...........................
ja sorry, moet even een bakje uit de keuken pakken want anders wordt mijn toetsenbord zo nat van het kwijlen bij deze foto's ;-)
Wat een heerlijke foto's, krijg spontaan zin in een High Tea om half acht in de avond hahaha....

Greotjes!

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!