maandag 5 april 2010

Maandag Paasdag...



4 ♥ reacties:

Een sneller kloppend hart zei

Gaat snel he? Zo'n eerste Paasdag is zo voorbij, heb je nog wat leuks gedaan?
Wij zijn gisteren naar 2 rommelmarkten geweest in NL. en België maar ik kan niks laten zien, want heb niks gekocht een keer hihi...ook wel eens fijn, ik heb al zoveel!!
Nog een hele fijne 2e Paasdag voor jou! Je collage foto is mooi!

Groetjes, Veronique

It's me zei

Enjoy !! ........lieve groetjes Ria

Mooi gedaan !!

Anneke zei

Wat een mooie foto's!

Dutch Apple zei

Kijk , dat is weer eens wat anders als een paas tak! Staan deze bij jou in je huisje?

Groetjes!

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!