zondag 24 januari 2010

Flow bij de koffie...


Eerste Flow van 2010!


Paar mooie plaatjes...

 
 
...mooi schrift erbij...


...raamstickers...

 
...en een item over dagboek plakken, niet geheel onbekend:
zie hier een paar pagina's van mijn inspiratieboekjes!



2 ♥ reacties:

koralee zei

Thank you for visiting me...I love your bog! Filled with tea delights! I am gathering that is a magazine with all those lovely images. All your teacups are amazing...I adore tea cups and cupcakes. Off to read some more of your past posts. Will be back!

Roos Raak zei

Superleuke inspiratiecollages!! Krijg gelijk zin om ook aan het knippen en plakken te gaan... Ik ga nog even verder op je blog kijken naar je geweldige serviesfoto's!

groetjes van Roos Raak

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!