zondag 31 januari 2010

Eerste etagères van 2010


Zoals beloofd: nieuwe etagères in 2010 van Jolijn Design!

Ga naar de website...er zijn ook nieuwe
Delfts blauwe etagères, witte etagères
en andere high tea creaties
klik op de donkerpaarse links voor alle creaties

 

3 ♥ reacties:

Irma zei

Heej Jolijn,

mooi hoor, daar zou ik best eens een high tea van willen.
Fijne zondag en een gezellige blogweek.

Lieve groet irma

Anoniem zei

Nog even een bericht, ik heb een blogitem op mijn eigen blog aan je etagers gewijd, alle foto´s ´geleend´ van je website met een URL erin verwerkt naar je site. Hoop dat het klanten trekt!

Marina Mott zei

Hello! It's my first visit here and I loved your blog!!! What images!! Unfortunately I can't understand any word, but I'm very happy to see it!! I'll follow you! Hugs

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!