vrijdag 4 december 2009

~Meer Vintage Kaarten~























Nog meer kaarten, gevonden op internet...
...zijn het geen plaatjes!

2 ♥ reacties:

Femke zei

Goedemorgen Jolijn,

Inmiddels is het alweer even geleden, maar ik heb eindelijk een momentje om even op je te reageren. Bedankt voor je berichtje en nogmaals dank voor je prachtige bloemen, ze staan nog steeds! Geen dank voor het servies, ik ben blij dat ik jou er blij mee kon maken.

Je blog is weer prachtig, ik ben ook zo gek van die vintage kaarten.

Hoop dat je laptop het weer doet inmiddels, of dat je een andere hebt.

Fijn weekend!

Groetjes Femke

Elonda zei

Geweldige Victoriaanse Plaatjes Ik ben er dol op!! Groetjes Elonda http://elonda01.blogspot.com/

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!