maandag 2 november 2009

~WIT~
























Deze week begint met WIT!
(uit VT Wonen)

 

Vaas Hong Kong en
 






















een etagère?
(gezien bij Pols Potten)

3 ♥ reacties:

Irma zei

heel mooi, ook erg mooi voor de kersttafel dat wit, een hele fijne week groetjes Irma

basiclabelSweden zei

Ben dol op wit, maar ook op kleur hoor hahaaha.... kom even bij je neuzen, wat een gezellige kleurrijke blog heb je met superideeen.

Een lieve groet uit het hoge Noorden hahaha...

Femke zei

Hoi Jolijn,

Bedankt voor je reactie op mijn blog over Andrea Letterie, ik vind zelf de tafel met vaas met roze gerbera's erg mooi.
Jouw blog is ook erg leuk en inspirerend.
Mijn handen jeuken als ik alles zie wat je doet, ik maak namelijk ook etageres om onze high-tea's op te serveren, maar ben momenteel te druk met catering en workshops.

Mooi ook weer al dat wit!

Fijne dag nog.

Groetjes Femke
www.heeerlijk.nl

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!