maandag 16 november 2009

Een Award!

Deze award kreeg ik gisteren van Martine van Bees and Appletrees en ik ben er ontzettend blij mee!
Zeker leuk om te krijgen van iemand die zelf veel mooie dingen maakt en zo creatief is.
Dus Martine, bij deze, nogmaals bedankt!

Ik heb deze award  doorgegeven aan 7 andere creatieve bloggers die ik bewonder....

6 ♥ reacties:

Femke zei

Hai Jolijn,

Bedankt voor je nominatie!
Wat leuk!!

Jij ook een fijne week

Groetjes Femke

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

o wat vreselijk leuk.
dank je wel .
ik ben er heel erg blij mee .
ik wens je een hele fijne week toe.
liefs Margarita Stipje

basiclabelSweden zei

Dank je Jolijn voor deze mooi award, men du hahaha... ik doe niet meer aan awards oooooh vind het zo ondankbaar klinken maar ik kan gewoon niet een award aannemen omdat ik dan ook wat mensen moet nomineren en ik kan gewoon niet kiezen............. tjaaaa ben hier natuurlijk wel heel dolblij meee!

Dus voor jou super dikke knufffel hahahah... en dank je voor je mooie vermelding

Een sneller kloppend hart zei

Dankjewel Jolijn, je vond dat er nog wel één bij kon hihi, ben er heel blij mee!
Als ik straks terugben van werk/school/kinderen halen/koken enz dan ga ik er eens heerlijk voor zitten, het doorgeven vind ik altijd heel moeilijk en nu ook nog 7 dingen die mensen niet van mij weten pfieuw...aardig klusje ;)
Maar ik doe mijn best hoor!
Nogmaals hartelijk dank!

Veel groetjes, Veronique

Irma zei

heej Jolijn,

Wat ontzettend lief van je, nou mijn waardering is wederzijds hoor, en wat heerlijk dat we zo van elkaars blog kunnen genieten.
Ga lekker zo door want ik vind je serviesverzameling helemaal toppie.
Ontzettend bedankt voor de award en geniet ook van die van jezelf want je hebt hem verdiendt,

lieve groet irma

liset zei

Oh wauw! Dank je wel! Super lief! En jij ook gefeliciteerd natuurlijk. Terecht natuurlijk want je maakt hele leuke dingen. De etageres zijn echt wel tof! Mijn favoriet.

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!